Geen voorrijkosten.    27,50 per half uur    No cure no pay!

Tel. bereikbaar ma/zat 8:30 tot 18:00 of mail voor een afspraak!
070-2132141 E-mail

Algemene voorwaarden ThuisPChulp.nl

  1. De Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op al onze diensten en producten.
  2. Afwijkingen van de Algemene Voorwaarden gelden alleen in geval ze door
    ThuisPChulp.nl schriftelijk zijn aanvaard en ondertekend. Indien enige bepalingen van
    deze algemene voorwaarden gewijzigd wordt, zullen de overige bepalingen van deze
    algemene voorwaarden volledig van kracht blijven.
  3. In geval van enige overmacht kan ThuisPChulp.nl niet aansprakelijk worden gesteld.
    Ook niet voor eerder gemaakte afspraken. Van overmacht is sprake ingeval van een
    omstandigheid waarvan wij bij het aangaan van de werkzaamheden geen rekening
    konden houden en ten-gevolge daarvan de normale uitvoering van de werkzaamheden
    redelijkerwijs niet van ons kan worden verlangd.
  4. ThuisPChulp.nl is niet aansprakelijk voor schade ten gevolg van verlies van enige data
    welke vastgelegd op magnetische en/of andere informatiedragers. (Wel wordt er indien
    gewenst een back-up gemaakt van de data, hierbij hebben we echter geen enkele
    aansprakelijkheid). Evenmin zijn we aansprakelijk voor enige immateriële schade of
    gevolgschade hoe dan ook ontstaan aan derden, zulks ongeacht de oorzaak. Indien
    ThuisPChulp.nl in enig geval, ondanks het bovenstaande, voor enige schade aansprakelijk
    is, aanvaard Michael Janssen slechts aansprakelijkheid voor zover deze aansprakelijkheid
    door haar verzekering wordt gedekt, tot het bedrag van de door de verzekering gedane
    uitkering.
  5. Indien de verzekering om wat voor reden ook niet tot uitkering overgaat, is
    ThuisPChulp.nl nimmer aansprakelijk voor meer dan het factuurbedrag voor de
    betreffende dienstverlening en/of werkzaamheden.
  6. ThuisPChulp.nl is niet aansprakelijk wegens geen, of niet tijdige dienstverlening. Ook
    niet voor derving van inkomsten.

BETALING

  1. Betaling geschiedt à contant, via overboeking of op factuur. In geval van bestelde
    hardware of software kan een vooruitbetaling van 25% gevraagd worden. Facturen dienen
    binnen 14 kalenderdagen te worden voldaan.
  2. Indien de cliënt binnen deze periode niet aan haar betalingsverplichting voldoet stuurt
    ThuisPChulp.nl een betalingsherinnering. Bij uitblijven van betaling stuurt ThuisPChulp.nl
    binnen 3 kalenderdagen een aanmaning. Bij uitblijven van betaling wordt de vordering
    overgedragen aan een incassobureau. Eventuele kosten die hieruit voortvloeien zijn voor
    rekening van de cliënt. ThuisPChulp.nl behoudt zich het recht voor rente te rekenen bij
    uitblijven van betaling na de eerste 14 kalenderdagen.
    • 8.1 Bij uitblijven betaling van betaling door cliënt worden vooruitbetaalde bedragen en
      bestelde producten of diensten direct eigendom van ThuisPChulp.nl totdat alle bedragen
      die klant verschuldigd is voor de krachtens de overeenkomst geleverde of te leveren
      zaken of verrichte of te verrichten werkzaamheden, evenals alle overige bedragen die de
      klant wegens het tekortschieten in de betalingsverplichting verschuldigd is, volledig aan
      ThuisPChulp.nl zijn voldaan.
    • 8.2 Viertien kalenderdagen na uitblijven betaling van cliënt na de hiervoor beschreven
      aanmaning behoudt ThuisPChulp.nl zich het recht voor eventueel geleverde licenties voor
      software of diensten per direct in te trekken.

Eigendomsvoorbehoud

  • 9.1 Na aflevering blijven geleverde goederen ons eigendom tot het moment, dat de
    opdrachtgever volledig aan zijn verplichtingen, voortvloeiende uit alle overeenkomsten
    tussen partijen – betaald en/of onbetaald – heeft voldaan.
  • 9.2 Opdrachtgever zal ons terstond berichten indien er door derden op de door ons
    geleverde goederen enige conserverende maatregel is genomen zoals conservatoir of
    executoriaal beslag. Evenmin is opdrachtgever gerechtigd de door ons geleverde en nog
    niet betaalde goederen aan derden op welke wijze dan ook als zekerheid over te dragen.

KLACHTEN

  1. Klachten dienen binnen 5 kalenderdagen of opleveringsdatum schriftelijk te worden
    ingediend. Voor klachten die worden gemeld buiten de gestelde periode behoudt
    ThuisPChulp.nl zich het recht voor deze niet in behandeling te nemen. Klachten over
    zichtbare materiële gebreken dienen binnen 1 kalenderdag na de reparatie schriftelijk te
    worden ingediend. Klachten die ontstaan door ondeskundig gebruik van geleverde
    producten/diensten of door tussenkomst van derden worden niet kosteloos hersteld.
  2. Cliënt dient ThuisPChulp.nl na een schriftelijk ingediende klacht altijd 5 kalenderdagen
    de tijd te geven te reageren en de klacht of het defect op te lossen.
  3. Op alle door ThuisPChulp.nl gesloten overeenkomsten is uitsluitend het Nederlandse
    recht van toepassing.
  4. Alle uit, door ThuisPChulp.nl gesloten overeenkomsten voortvloeiende geschillen
    zullen voor zover krachtens de betreffende wettelijke bepalingen mogelijk, met uitsluiting
    van iedere andere instantie behoren tot de competentie van de bevoegde rechter van
    onze plaats van vestiging.

VERTROUWELIJKE GEGEVENS EN PRIVACY

  1. ThuisPChulp.nl garandeert dat alle van de cliënt ontvangen gegevens waarvan men
    weet of dient te weten dat deze van vertrouwelijke aard zijn, vertrouwelijk en afgeschermd
    blijven, tenzij een wettelijke plicht openbaarmaking van die gegevens gebiedt. De partij die
    vertrouwelijke gegevens ontvangt, zal deze slechts gebruiken voor het doel waarvoor deze
    verstrekt zijn. Gegevens worden in ieder geval als vertrouwelijk beschouwd indien deze
    door een derde partij als zodanig zijn aangeduid. Back-ups die ten behoeve of in opdracht
    van cliënt zijn gemaakt op apparatuur van ThuisPChulp.nl worden na 7 kalenderdagen
    verwijderd. Gegevens aanwezig op apparatuur van cliënt waarvan eigendom is overgedragen aan ThuisPChulp.nl worden eveneens binnen 7 kalenderdagen verwijderd.

Artikel 3: Herroepingsrecht

A: De wet stelt dat een overeenkomst, gedurende 7 werkdagen, kan worden herroepen.
De termijn van 7 werkdagen gaat in op het moment dat de cliënt of degene namens de
cliënt goederen in ontvangst neemt en het bedrijf aan haar verplichtingen
heeft voldaan. Bij diensten gaat de termijn in op de dag van waarop de overeenkomst
wordt gesloten.
B: ThuisPChulp.nl mag geen kosten voor het herroepen in rekening brengen. De cliënt is
hoogstens verplicht de kosten voor het terugzenden van de goederen te betalen. Indien de
cliënt de overeenkomst heeft opgezegd, dan moet ThuisPChulp.nl het door de cliënt
betaalde bedrag terugbetalen. Creditering dient spoedig plaats te vinden, maar in elk geval
binnen 30 dagen na de
ontbinding van de overeenkomst.
C: Eventueel geleverde diensten zoals het overzetten van data of overige niet tastbare
zaken worden na opdracht/goedkeuring cliënt direct uitgevoerd en vallen niet onder de
wettelijke bedenktijd of herroepingsrecht.
D: Verdere beperkingen en uitsluitingen dienen door ThuisPChulp.nl duidelijk te worden
vermeld. Herroepingsrecht is niet van toepassing in de volgende gevallen;

Artikel 3: Herroepingsrecht

  • Voor diensten waarvan de uitvoering, met instemming van de consument, is begonnen
    vóór de termijn van zeven werkdagen;
  • Voor goederen of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de
    financiële markt, waarop de leverancier geen
    invloed heeft;
  • Voor goederen die volgens specificaties van de cliënt zijn vervaardigd, bijvoorbeeld
    maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben
  • Voor computerprogrammatuur waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
  • Apparatuur of diensten verkocht door ThuisPChulp.nl laten repareren/aanpassen bij
    derden.

Gebruikte goederen

  1. De cliënt heeft binnen drie werkdagen het recht de koop ongedaan te maken. Alleen
    eventuele nieuwe schade of besmettingen met virus/malware worden in rekening
    gebracht.

Maak een afspraak